Még mindig nagy üzlet a fogyókúra: tovább terjeszkedik a Naturhouse

Portfolio
Világszerte hatalmas üzletté nőtte ki magát az egészségtudatos táplálkozás és a fogyókúra az elmúlt években. Befektetőként is egyre többen próbálnak ebből meggazdagodni, de egy saját üzletbe belevágni még a biztató tendenciák mellett is kockázatos. Nemrég azonban hazánkban is megjelent egy olyan üzleti lehetőség, ami kevés kockázattal jár, ráadásul mostantól az eddiginél is alacsonyabb beruházási költségekkel lehet beszállni. Bár speciális területről van szó, nem szükséges dietetikusnak lenni ahhoz, hogy valaki hasznot húzzon az új táplálkozási trendekből.
2018-ban további terjeszkedéssel számol a táplálkozási tanácsadással foglalkozó Naturhouse, amely 2016 decemberében nyitotta első üzletét Budapesten. Fontos változás, hogy mostantól a magyar befektetői igényekhez igazodva, kisebb alapterületű üzletek létrehozására is van lehetőség. A spanyol alapkoncepciótól valamelyest eltérő megoldás célja, hogy alacsonyabb tőkével rendelkező partnerek is bekapcsolódhassanak, és megerősödjön a vidéki hálózat. A franchise modellben terjeszkedő cég a következő 5 évben összesen 50 üzlet nyitását tervezi Magyarországon, ezért országszerte várják a lehetséges franchise partnerek jelentkezését.



A 25 éves múltra visszatekintő, spanyol cég 31 országban, 2400 dietetikai központtal van jelen, alapítása óta pedig 5,5 millió embernek adott tanácsot az egészséges táplálkozáshoz és a fogyókúrához. Célcsoportját elsősorban utóbbiak jelentik, de nemcsak a súlyproblémával küzdőket célozzák meg, hanem azokat is, akik szeretnének formában maradni, és ehhez keresnek szakmai támogatást. Ehhez olyan professzionális eszközöket - élelmiszereket, táplálékkiegészítőket -, kínálnak, melyek hatékonyan hozzájárulhatnak a fogyókúrához, az egészségmegőrzéshez. Ezek a termékek természetes alapanyagokat, zöldség-, gyümölcs- és gyógynövény-kivonatokat tartalmaznak, és tökéletesen kiegészítik a dietetikus által összeállított étrendi ajánlást.

Az egészségtudatos táplálkozás és a fogyókúrás termékek ma már világszerte komoly piacot jelentenek, az erre építő vállalkozások pedig szinte gomba módra nőnek ki a földből. Nem meglepő, hogy a befektetők is egyre inkább ráharapnak a lehetőségre: bár speciális területről van szó, nem szükséges dietetikusnak lenni ahhoz, hogy valaki hasznot húzzon a trendből. Míg egy saját vegán, vagy valamilyen speciális igényt kiszolgáló büfé vagy étterem nyitása mindig rizikós, egy jól bejáratott és sikeres márkához való csatlakozás kevesebb kockázattal jár - akár kezdő vállalkozóként is. Épp ez a franchise rendszer lényege: akik rendelkeznek némi tőkével, egy egységes, bevált és jól működő brandhez csatlakozhatnak partnerként.

A Naturhouse például részletes üzleti tervvel is segíti a csatlakozó partnereket

- mondta el Durst Anikó operatív igazgató, aki hozzátette, hogy üzletmérettől függően 5-10 millió forint körüli összeg befektetést igényel egy saját üzlet elindítása.

Az átadó egy kipróbált és komplex rendszert ad el, teljes körű betanítással, márkanév-használattal, folyamatos továbbképzéssel, támogatással és ellenőrzéssel. A vevő pedig önálló vállalkozásban az átadó előírása szerint, a megállapodás keretein belül, díjfizetés ellenében üzemelteti az új egysége(ke)t. A cégnek nem a csatlakozási díj beszedése a fontos, hanem hogy megfelelő kezekben tudhassa a márka boltjait, hiszen évek óta szerepel a világ TOP100 legjobb franchise rendszere között. Mivel egy kialakulóban lévő trendről van szó, a lánchoz újonnan csatlakozó partnereknek nem kell tartaniuk attól, hogy "rányitnak" egymásra, gyakorlatilag egy még érintetlen piacra lépnek be.

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF