Új sajátmárkás terméket mutatott be az Aldi

Portfolio
Az Aldi Magyarország bővítette együttműködését az Cafe Frei kávélánccal, amelynek eredményeképpen két sajátmárkás kávé jelenik meg a piacon - jelentette be a két cég csütörtökön.

A Cafe Frei termékei már eddig is elérhetők voltak a hazai Aldi-üzletekben, míg a saját márkás kávék Barissimo néven futottak valamennyi egységben globálisan. Ebből a két márkából lett a Barissimo by Cafe Frei, amelynek első két terméke két ízesített kávé.

Maga az együttműködés ötlete 12 hónappal ezelőtt merült fel, a termékfejlesztés pedig a Cafe Frei szécsényi üzemében történt, egy brazil alapkávé kiválasztását követően.

Az új kávék - amelyek mogyoró és szilvás ízben érhetők el - kizárólag a szécsényi gyárban készülnek és országszere minden Aldi-üzletben forgalmazzák majd.

Mindkét őrölt kávé 200 grammos kiszerelésben kapható majd 1099 forintos egységáron.

A Cafe Frei már 17 éve van jelen a magyar piacon. Mára az ország legnagyobb kávéházláncává nőtt, több mint hetven hazai kávézóval, amelyek között vannak saját tulajdonú és franchise-partnerek is. A külföldi terjeszkedés 2013-ban indult, az elmúlt tíz évben Franciaországban, Horvátországban, Romániában, Szlovákiában, Horvátországban, Svájcban, Dubajban és Szaúd-Arábiában nyitott a cég franchise-kávézókat.

Címlapkép forrása: Stiller Ákos/Bloomberg, Getty Images

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF