China Direct (x)

Portfolio
Új szolgáltatással erősít a CBTC, 200 új kínai cég érkezik.
Közel 200 kínai cég várja új üzleti partnereit 2013. június 25-27. között a 6. Kínai Márkák Kiállításán és Fórumán ünnepélyes keretek között megnyíló Fujian Brand Trade Centerben. A Fujianből (Fucsien) érkező cégek közül sok nemcsak Kínában, de már a nemzetközi piacon is jól ismert márkának számít.

Az AsiaCenterben található és évek óta dinamikusan bővülő CBTC (kínai márkák kereskedelmi központja) Kelet-Közép-Európa egyik legnagyobb kínai befektetési és kereskedelmi kapcsolatok közvetítésére specializálódott üzleti platformja. A 6. Kínai Márkák Kiállításán és Fórumán 10 iparág mintegy 200 cége között ott lesz például az amerikai NBA egyik fő támogatója, a világ legdinamikusabban fejlődő kosárlabda cipő gyártója, a legnagyobb nemzetközi brandek -Converse, Levi's, Columbia, Samsonite, stb- számára táskákat gyártó óriásvállalat, Kína egyik legnagyobb építőipari beszállítója, több különleges, minőségi teagyártó és a kínai kormányhivatalok szoftverfejlesztője is.

Az európai tanúsítványokkal is rendelkező kínai gyártók új üzleti kapcsolatokat keresnek a közép-kelet-európai régióban. A kiállítás felvonultatja a LED, elektronika, a textil- és divatcikkek, az építőipar, a szerszám és barkácsáruk, a lakberendezés és lakásfelszerelés, a sportfelszerelések, a műanyag és vegyi áruk, az autóalkatrészek, illetőleg az élelmiszeripar jeles képviselőit.

A kínai cégek új partnereik kiválasztásánál a személyes kapcsolatot helyezik előtérbe. A CBTC jól ismeri és segít összehangolni a kínai és európai felek kulturális és üzleti igényeit költséges utazás és nyelvi akadályok nélkül. Állandó kiállítása az év minden munkanapján látogatható. Az évente több alkalommal megrendezett üzleti rendezvényeken túl fejlett infrastruktúrával, európai színvonalú, egyedi igényekhez igazodó bemutatótermekkel, ingyenes parkolással, nagy raktárkapacitással és számos kiegészítő szolgáltatással áll az európai piac felé nyitó kínai cégek rendelkezésre. A magyar és közép-kelet-európai érdeklődőknek pedig a Trade Service folyamatosan bővülő, online szolgáltatása mintegy 10.000 terméket tartalmazó adatbázissal érhető el.

Lőrincz Dániel, a CBTC csapat marketing managere elmondta, hogy az utolsó rendezvényük 7 kiemelt vállalatának részére összesen 135 sikeres tárgyalást közvetítettek. "Előző rendezvényünk sikere igazolja az elvárásokat; csak az elektronika és LED technológiák iránt érdeklődő magyar cégek a helyszínen mintegy 150 ezer dollár értékű üzletet kötöttek, a hosszabb távú együttműködési megállapodások összértéke pedig eléri a 8 millió dollárt. Látogatóink 20%-a a közép-kelet-európai régióból érkezett."

A 6. Kínai Márkák Kiállítása és Fóruma ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

(x)

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF