Fintech-sztár Magyarországon: megszólal a ZEN alapítója
Sztárelőadó érkezik
A ZEN pénzforgalmi szolgáltatásokat kínáló lengyel fintech startup néhány hónappal ezelőtt jelentette be hivatalos indulását Magyarországon, és emellett 30 európai országban. A fintech értékajánlata hasonlít a már több milliónyi felhasználót bezsákoló korábbi fintech úttörőkéhez, de egy sor olyan feature-rel is operálnak, amelyeket eddig más szolgáltatóknál nem láttunk. Havi 1-5 euróért komoly, akár 15 százalékos cashbacket adnak, és a kisebb előfizetésben is már több hasznos funkciót kaphatunk, ha szeretünk online vásárolni. A ZEN pénzforgalmi megoldásokat kínál, az első hónap ingyenes időszaka után előfizetéses alapon, melyek egy egyszerű, letisztult UX-szel rendelkező mobilalkalmazáson és weboldalon érhetők el.
A ZEN alapítója, Dawid Rozek, Lengyelországban illetve a startup szcénában kifejezetten ismertnek számít. Rozek üzlettársával, Bartosz Skwarczekkel 2010-ben alapította meg a G2A nevű gamer e-kereskedelmi platformot, mely 600 főt alkalmaz, jelenleg több mint 20 millió ügyféllel rendelkezi, és 200 ország 400 000 kereskedője értékesíti rajtuk keresztül 75 ezer leginkább digitális termékét, de hardvereket, egyéb gamer kellékeket is árulnak az oldalon.
Inkumbens bankok vs. challengerek - Banki digitalizáció Magyarországon
A magyar bankszektorban ma már nem kérdés, hogy a bankoknak valódi, a szervezet egészét átható digitális transzformációt kell végrehajtaniuk, ugyanakkor a piac szereplői a folyamat különböző szakaszaiban járnak, és termékektől, funkcióktól, szervezeti fejlettségtől függően is rendkívül heterogén a szektor. Az MNB nemrégiben kiadott átfogó digitális transzformációs ajánlása is a digitalizáció felpörgetését sürgeti, mely többek között a technológiai fejlődést (AI, felhő, RPA), a UX-et, a banki felsővezetést, az adatvagyon jobb kihasználását szorgalmazza. Melyek lesznek a súlypontok a bankok digitalizációjában a következő időszakban? A szervezet, az infrastruktúra, a termékek digitális transzformációja hol kezdődik meg illetve hol folytatódik? A lakossági ügyfelek mellett a vállalati ügyfelek is a fejlesztések fókuszába kerülhetnek? Hogyan védekeznek az inkumbens szereplők a challenger bankokkal, fintech támadókkal szemben?
Előadóink lesznek: