Előfizetői tartalom

Kiderült, hogy változik a kiskereskedelem az adriai régióban

Portfolio
Az adriai régió FMCG piaca növekedést mutatott 2024-ben, miközben a fogyasztók egyre értéktudatosabbá és szelektívebbé váltak vásárlásaik során. A NIQ kutatócég legfrissebb jelentése szerint Szerbia, Horvátország és Szlovénia eltérő mértékű áremelkedést és fogyasztói magatartásváltozást tapasztalt - számolt be az ESM kiskereskedelmi szakportál.

A JaTrgovac által közzétett legfrissebb NIQ Adriatic State of the Nation jelentés szerint Szerbia, Horvátország és Szlovénia FMCG piacain eltérő mértékű áremelkedés volt tapasztalható (sorrendben 3,9%, 5,2% és 1% alatt). Mindhárom országban változások figyelhetők meg a fogyasztói magatartásban. Szlovéniát három nagy diszkontlánc jelenléte jellemzi, amelyek több alternatív...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés