Lefelé tartó spirál az online kereskedelemben?

Orbók Ilona
Forrás Dávid
Ha nem megy jól a Gucci, miért vásárol a tulajdonosa milliárd eurós ingatlant Milánóban? Benézte a luxusipar Kínát? Miért haldoklik sok cég a luxusipar online kereskedelemi szegmensében, és milyen piaci rést láttak meg a luxusban a repterek? Egyebek mellett ezekről a támákról kérdeztük Orbók Ilona luxusipari szakértőt, a BDO Magyarország ügyvezetőjét a Hype, a Portfolio luxusiparral foglalkozó podcastjének új adásában.

Orbók Ilona is ott lesz a következő Portfolio Investment Day konferencián, a szakembert természetesen a luxusiparban rejlő kisbefektetői lehetőségekről is kérdezzük majd. Részletek és jelentkezés ide kattintva!

A műsor már meghallgatható a Spotify-on és az Apple Podcasten, a többi nagy podcast platformon, és itt, a cikkbe ágyazott lejátszóban is:

Főbb részek:

  • Intro - (00:00)
  • Bajban a Gucci? - (00:49)
  • De akor miért vesznek ekkora ingatlant? - (08:05)
  • További konszolidáció előtt az online? - (11:50)
  • Feltörték a budapesti Louis Vuittont - (15:02)
  • Vegyes volt az Art Basel Hong Kong - (17:16)
  • Folytatódik a túlfűtöttség a luxusturizmusban? - (19:41)
  • Piaci rést látnak a repterek a luxusban - (22:17)
  • Amerika jó hely – a gazdagoknak - (25:40)

Címlapkép forrása: © 2022 SOPA Images via Getty Images

© 2024 Portfolio

Impresszum     Szerzői jogok     Jogi nyilatkozat     Médiaajánlat     Adatvédelem     ÁSZF