Előfizetői tartalom

Fókuszban a megújulás: Brau, Phylaxia, Skoglund

Portfolio
Brau Union: fókuszban a marketing

Közel 9%-kal bővült 2002-ben a Brau Union Rt. nettó árbevétele, azonban mindez csak az üzemi eredmény 4%-os gyarapodásához volt elegendő elsődlegesen a csomagolóanyagok költségnövekedése, a kiszerelési formák közötti átstrukturálódás, az arculatváltás hatása miatt, valamint a 11%-os bérfejlesztésnek köszönhetően. Az adózás előtti eredmény 1,2 %-kal mérséklődött...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés