Előfizetői tartalom

Zsinórban az üzlet: dagad az online buksza

Portfolio
Továbbra is hihetetlen dinamikával növekszik a magyar internetes reklámköltés, a 13 legnagyobb tartalomszolgáltató 33%-kal növelte bevételét év/év alapon az idei második negyedévben is. Amennyiben a szárnyalás nem törik meg, úgy 2008-ban már elképzelhető, hogy 10%-át teszi ki majd az online a hazai reklámtortának.

A Magyar Online Hirdetési Index (MOHI) adatai szerint a 13 legnagyobb bevétellel rendelkező magyarországi internet portál/kiadó összesített bevétele 33%-kal növekedett 2008 második negyedévében. Az Adaptív Média, az Axel Springer, az Egyszervolt, a Habostorta, a Házipatika, a HVG, az Index, az Inform Média, a Napi.hu, a Portfolio.hu, a Ringier, a Sanoma és a T-Online weboldalai összesen...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés