Előfizetői tartalom

Most akkor mit tesznek az Emfesz ügyfelei?

Portfolio
Növekszik azon ügyfelek száma, akik visszatérnének az egyetemes gázszolgáltatásba, állítja a négy legnagyobb egyetemes szolgáltatói engedéllyel rendelkező társaság. A Portfolio.hu megkeresésére reagálva - a korábban felszólaló E.ON mellett - a másik három jelentős egyetemes gázszolgáltató úgy nyilatkozott, hogy az elmúlt időszakban egyre több - korábban a szabadpiacra kilépő -fogyasztó jelentkezik ügyfélszolgálataikon, hogy a visszatérés feltételiről érdeklődjön. Az Emfesz elismerte, hogy a lakossági szegmensből az elmúlt időszakban vesztettek fogyasztókat, de állításuk szerint még mindig több belépő ügyfelet regisztrálnak, mint kilépőt. Az E.ON, a Főgáz, a Tigáz és az Égáz-Dégáz közlése szerint egyébként a fogyasztóik csupán pár százaléka gondolkodott el azon, hogy kilépjen a szabadpiacra, és azoknak is jó része végül maradt az eredeti szolgáltatójánál.

Mint ismeretes, nemrég az E.ON Hungária arról számolt be, hogy egyre több, korábban a szabadpiacra kilépett lakossági fogyasztó - praktikusan Emfesz-ügyfél - keresi fel társaságuk ügyfélszolgálati irodáit és call-centereit, hogy az egyetemes szolgáltatásba történő visszalépés feltételeiről érdeklődjön. Kutas István, az E.ON Hungária képviseletében akkor elmondta...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés