Előfizetői tartalom

Douglas webshop nyílt a Bookline oldalán

Portfolio
A Bookline oldalán 2009 nyarán jelent meg az első két - a Bookline-tól markánsan eltérő - saját arculattal rendelkező webáruház (Ulpiusház Kiadó és TV2). Tegnap az áruházak száma háromra bővült, ezzel elindult az online Douglas Parfüméria - jelentette be a társaság.

A Douglas Parfüméria a többi webshophoz hasonlóan saját arculattal és vásárlást támogató felületekkel (vásárlási toplisták, speciális kiemelt akciók és ajánlatok)rendelkezik majd. A Bookline és a Douglas átfogó és eredményes tárgyalásainak köszönhetően 2009. szeptember 8-tól egy új Bookline webshop indult útjára, amely a gyakorlatban egy internetes Douglas Parfümériát...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés