Előfizetői tartalom

Feleannyian sem hallgatják a két új rádiót, mint elődjeiket

Portfolio
Mintegy 2.5 millióval kevesebben hallgatják a két új országos kereskedelmi rádiót, mint elődjeiket - írja az fn.hu az Ipsos felmérésére hivatkozva.

Októberben a Danubius és a Sláger Rádiót összesen 4 millió ember, vagyis a lakosság 40%-a hallgatta, november végén azonban a Neo és a Class hallgatósága alig haladta meg a napi másfél milliót - írja az fn.hu az Ipsos felmérésére hivatkozva, amely 2,000 ember megkérdezésén alapul. A számok szerint a váltás nagy nyertese a Juventus Rádió volt, amelynek 60%-kal nőtt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés