Előfizetői tartalom

Továbbra is a Szentkirályi a legismertebb magyar ásványvízmárka

Portfolio
A Szonda Ipsos kutatása szerint továbbra is veretlen a Szentkirályi márka ismertségét tekintve Magyarországon, valamint az ásványvíz a teljes kiskereskedelmi piacon már 2 éve piacvezető (volumenben). 2009-ben a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 3%-kal tudta növelni termékeinek mennyiségi értékesítését, árbevétele pedig 5,7 milliárd forint volt, a vállalati eredmény azonban több mint a duplájára emelkedett a költséghatékonyságnak köszönhetően.

A márkatermékekkel (Szentkirályi és Emese) a kiskereskedelmi piacon volumenben 10,6%-os piacrészt tudhatnak magukénak, ami értékben 0,7 százalékpontos fellendülést, azaz 16,4%-os részesedést eredményezett. A társaság nemrég bejelentett új arcával, Puskás Ferenccel, mint a legismertebb magyar sportolóval fokozza hazai és a külföldi sikereit. Az AC Nielsen Piackutató Kft....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés