Szinte minden autógyártó készül arra, hogy betörjön az elektromos autók piacára, amely azonban egyelőre még sok kihívást tartogat. Egyrészt a fogyasztók számára nem elég olcsó a járművek üzemeltetése ahhoz, hogy tömegesen el tudjanak terjedni, valamint hiányzik hozzá az infrastruktúra is. Azonban ahogy nagyobb volumenben kezdenek el előállítani az autógyártók elektromos autókat, a méretgazdaságosság következtében egyre olcsóbbá válhatnak. A gyártók közül a Renault és a Nissan együttműködése lehet az, amelyik kiemelkedhet, a két cég ugyanis agresszív terjeszkedést tervez, miután arra számít, hogy 2020-ra már az értékesített autók 10%-át elektromos járművek teszik ki - írja a Nomura legfrissebb elemzésében.
Az elektromos autógyártók üzleti modellje nagy kihívásokkal néz szembe. Jelenleg ugyanis a járművek még nem túlságosan vonzóak a fogyasztók számára, miután az akkumulátorok újratöltésére szolgáló infrastruktúra nincs kiépítve, a feltöltés sok időt vesz igénybe és a termékkínálat is szűkös. Több akadálya is van még az elektromos autók elterjedésének Bár...
A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.
Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint.
Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint.
További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!
Signature előfizetés