Előfizetői tartalom

Vodafone: javulás szinte minden szinten

Portfolio
A legfontosabb mutatószámok tekintetében szinte minden szinten pozitív 1. negyedévet zárt a Vodafone Magyarországon. Amellett, hogy az 1. negyedévben bizonyította, hogy képes a jelenleginél jelentősen magasabb ügyfélszámot is megcélozni, számottevően növelte post-paid ügyfelei számát is, s esetében nem volt megfigyelhető az ARPU (más szolgáltatóknál jelentős) visszaesése. Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy a nagy növekedésnek ára volt, az inaktív ügyfelek aránya 10%-ra emelkedett.

Az ügyfélszám tekintetében sok újdonságot nem tudunk mondani, hiszen a HIF statisztikái előbbre járnak negyedév végénél, miközben a cég hivatalos kommunikációja szerint az előfizetők száma májusban átlépte az 1 milliót. Fontos előrelépésnek számít, hogy a negyedév folyamán 12%-ra nőtt a post paid ügyfelek aránya. Összegszerű számuk továbbra sem jelentős, de...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés