Előfizetői tartalom

Kisiklott a vasúti reform - hol a GKM szakmai kompetenciája?

Portfolio
Kóka János és a fővasutasok korábbi ígéretei ellenére aligha indul el július elsején a magyar vasúti reform második fecskéje - írja összefoglaló írásában az Index. A MÁV Start (szemben a MÁV-ból már kivált, teherszállító MÁV Cargóval) nem kapta meg a működési engedélyt, derül ki az Index birtokába került vasúti hatósági határozatból. A bukta okára internetes laptársunk hivatalos választ nem kapott, de mind a MÁV-vezetés, mind a gazdasági tárca ludas lehet abban, hogy a projekt három héttel az indulás előtt ennyire előkészítetlen.

Mire elég három hét - vagy mire kellene?. Erősen kétséges, hogy július elsején - a Kóka János vezette gazdasági tárca által meghirdetett vasúti liberalizáció kulcsprojektjeként - elindul a MÁV Start, az állami tulajdonú MÁV-ból kiváló személyszállítási cég. Pedig a júliusi kezdésről mind a miniszter, mind a MÁV vezetősége, Heinczingerr István vezérigazgató több...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés