Előfizetői tartalom

Ki nyeri a harcot az Alfa generációért?

Portfolio
2007 óta nagy átrendeződés zajlik az életbiztosítási piacon, főleg a banki értékesítői hálózattal rendelkező biztosítók törtek előre. Hosszabb távon azonban a biztosítóknak fel kell készülniük arra, hogy az információgyűjtésben nagyon fontos szerepe lesz az online csatornáknak, hiszen az ügyfeleik között egyre nagyobb arányban lesznek ott a "digitális bennszülöttek". Az online alkuszok szerepe is felértékelődött, de mindezek mellett is fontos szerepe marad a személyes értékesítésnek és tanácsadásnak a biztosítási piacon - véli Kuruc Péter, a K&H Biztosító életbiztosítás és saját értékesítési csatornák divízióvezetője.

2007 óta a legjelentősebb változás, ami bekövetkezett az életbiztosítások területén, egy átrendeződés a piacon. Ez egyértelműen kapcsolható ahhoz, hogy ki milyen értékesítési csatornán keresztül működik. Ha nem a díjbevételt nézzük - amit jellemzően néz a piac - hanem azt, hogy mivel megtakarításokról beszélünk, mekkora a kezelt vagyon, amit a biztosítókra bíznak...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés