Előfizetői tartalom

740 milliót költöttek eddig a cafeteria reklámozására

Portfolio
Az Erzsébet-utalvány és a Széchenyi Pihenőkártya népszerűsítésére több mint 739 millió forintot költött tavaly november és idén január között a Nemzeti Üdülési Szolgálat Kft., írja a Világgazdaság.

A kampány 2012-ben indult be igazán, 2011 utolsó két hónapjában csak alig valamivel több mint 19 millió forint volt a NÜSZ költése, 2012 első hónapjában már a 720 milliót is meghaladta. Az összegből 528 millió jutott a Erzsébet-utalvány és 192 millió a SZÉP-kártya kommunikációjára. A SZÉP-kártya kampányához a három kibocsátó bank további 122 millióval járult hozzá....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés