Előfizetői tartalom

Vajon mire költöttünk el fél év alatt 240 milliárdot?

MTI
Kereskedelmi márkás élelmiszert, háztartási vegyi árut és kozmetikumot mintegy 240 milliárd forintért vásároltak a magyar fogyasztók az idei első félévben, ez 7 százalékkal több, mint tavaly január-június között volt - közölte a Nielsen piackutató vállalat az MTI-vel csütörtökön.

A kereskedelmi márkás árucikkeket csak egy vállalat vagy egyetlen lánc üzletei forgalmazzák, és általában a cég nevével jelzik őket. Az élelmiszereknél a láncok saját márkás termékei csaknem 210 milliárd forint forgalmat bonyolítottak az első hat hónapban, ami a Nielsen által mért kilencven élelmiszer-kategória teljes forgalmának 28 százalékát jelenti. A háztartási...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés