Előfizetői tartalom

Ádáz csatát vív a Ford és az Opel Magyarországon

Portfolio
Tovább bővült a magyar autópiac, a legfrissebb statisztikákból ugyanis kiderült, hogy tavaly októberhez képest 20 százalékkal több új személygépkocsi került forgalomba múlt hónapban. A legsikeresebb autómárka az Opel volt, amit részben annak köszönhetett, hogy ismét tarolt a magánszemélyek részére történő értékesítés területén. A magyar cégek első számú kedvence viszont továbbra is a Ford volt a márkák között.

Tovább nőttek az eladások Októberben 20 százalékkal több személyautót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban, ez összesen 6 151 darab járművet jelentett Magyarországon. A legsikeresebb autómárka (személyautó és kishaszongépjármű) ezúttal az Opel volt 1 044 darab értékesített járművel, ennek nagyobb részét (76%) vállalkozások vásárolták meg, ezzel a hazai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés