Előfizetői tartalom

Bivalyerős a BMW, de ki lepődik meg ezen?

Portfolio
A BMW erős első negyedéves számokat tett közzé csütörtökön, de ez aligha okozott meglepetést, ugyanis a Volkswagenhez és a Daimlerhez hasonlóan a német luxusautó-gyártó is közzétette korábban a negyedévre vonatkozó előzetes számait.

A BMW több mint 587 ezer autót értékesített globálisan az első negyedévben, amely 5,3 százalékos növekedést jelentett év/év alapon. A növekvő eladásokban fontos szerepet játszott, hogy mindhárom márkájából többet adott el a cégcsoport, illetve az európai (+4,2%,) az amerikai (+2%) és az ázsiai (+9,2%) autópiacon is jól szerepeltek a németek. Döntően az eladások megugrásának...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés