Előfizetői tartalom

Egyre cikibb az Abercrombie - Már csak a hajléktalanok hordják?

Kökösy Gábor
Csak a cool és szép embereknek adjuk el a ruháinkat! Csak csinos és jóképű eladókat foglalkoztatunk, mert ők azok, akik bevonzzák a szép embereket az üzleteinkbe! Ilyen, és ehhez hasonló kijelentésekkel veri ki a biztosítékot a világ több országában még mindig nagyon népszerű ruházati cég, az Abercrombie & Fitch vezére Mike Jeffries, nem is rejtve véka alá, hogy nem szeretnék, ha öreg vagy kövér emberek hordanák a ruháikat. Ez a stratégia eddig bejött, a vállalat nem csak Amerikában, de Európában és Ázsiában is terjeszkedett, az üzletnyitásokat a legújabb iPhone megjelenéséhez hasonló hisztéria követte. Az elmúlt hónapokban azonban valami megváltozott, a céget több támadás is érte, sokan úgy gondolják, egyre cikibb Abercrombie ruhákat hordani és ez már a vállalat számain is meglátszik.

Csak a cool kölyköknek adunk el A világon kevés olyan ruhagyártó van, mely kimondottan egy szűk piacnak gyártja ruháit és ezt nyíltan ki is mondja. Az Abercrombie & Fitch pont egy olyan cég, mely kizárólag a tehetős, trendi, jól kinéző, gazdag fiataloknak készíti termékeit. Az üzleti modell eddig kiválóan működött, az utóbbi 20 évben csodálatos felfutásnak örülhettek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés