Előfizetői tartalom

Tényleg ömlenek a panaszok a közműszolgáltatókra?

Portfolio
Január óta mintegy 3408 hívás érkezett Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalhoz (MEKH) a rezsicsökkentési zöldszámra - értesült a Magyar Nemzet a szakhatóságtól. Tavaly közel 4000 panasszal éltek a fogyasztók, amelynek 37,5%-át ítélte a hatóság megalapozottnak. A teljesebb kép tekintetében fontos látni, hogy Magyarországon kb. 4-4,5 millió háztartást tartanak számon, így sem a befutó hívások száma, sem tavaly rögzített közel 4000 panasz nem éri el a háztartások számának 0,1%-át.

Ömlenek a panaszok a közműcégre címmel számol be a Magyar Nemzet online kiadása arról, hogy január óta 3408 hívást rögzített a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatalhoz (MEKH) a januári rezsivágással összefüggésben létrehozott zöld számon. A MEKH tájékoztatása szerint a fogyasztók kezdetben azután érdeklődtek, hogy a díjcsökkentés miként épül fel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés