Előfizetői tartalom

Házhozszállítással, mobilrendeléssel próbálkozik a McDonald's

Portfolio
A McDonald's nemrég tartotta meg az éves közgyűlését, ahol bejelentették, hogy folytatják a reformokat és olyan újításokat terveznek, mint a házhozszállítás, vagy az automatizált kiszolgálás. Állításuk szerint 500 millió rendelést veszítettek az elmúlt 5 évben az erőfeszítések ellenére. Visszatérnének az alapokhoz és egy olyan gyorsétteremlánc szeretnének lenni, amit a legtöbb ember megengedhet magának.

Vissza az alapokhozA McDonald's egy időben azzal próbálta fellendíteni a fogyasztást, hogy a trendeket követve ételkínálatát salátákkal és különböző egészségtudatos ételekkel bővítette. Az elmúlt időszakban próbálkoztak drágább, prémium szendvicsekkel is, ennek ellenére inkább ügyfeleket veszítettek a cég állítása szerint. Ezekre a tapasztalatokra reagálva jelentette...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés