Előfizetői tartalom

Így kémkedik utánad a Coca-Cola

Portfolio
A Coca-Cola automatái nem csak arra alkalmasak, hogy az általuk szolgáltatott hatalmas adatbázisok alapján megtudja a cég, hol, mikor és milyen italokat iszunk, de arra is képesek, hogy új ízek, most még nem létező termékek kifejlesztésében is segítsenek, írja a Quartz.

A Coca-Cola 2009-ben helyezte üzembe első Freestyle ital-automatáit, amelyek attól különlegesek, hogy a vállalat által kínált több mint 120 különböző italt nem csak külön-külön, de akár összekeverve, a fogyasztók által kiválasztott mixben is képesek a poharakba tölteni.Forrás: Coca-ColaAz automata azonban sokkal több, mint egy érdekes ötlet: sok és nagyon fontos információt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés