Előfizetői tartalom

Miért vett saját részvényt a Shopline?

Portfolio
Bookline pár héttel korábban adott hírt arról, hogy nevét Shopline-ra változtatta és stratégiája szerint elszakadva a könypiactól új almárkák beemelésével nyit a teljes ekereskedelmi termékpaletta irányába. A társaság pénteken saját részvény vásárlást jelentett be, ennek hátteréről kérdeztük a cég vezérigazgatóját, Starcz Ákost.

Portfolio.hu: Hogy fogadták a vásárlók az új Shopline nevet, van-e számszerűsíthető eredménye a nemrég végrehajtott kommunikációs lépéseknek? Starcz Ákos: A márkabevezető kampányunk fut jelenleg, ezt a vásárlóink kifejezetten jól fogadták, értik, szeretik, használják a kulturális cikket összefogó Bookline.hu fölé kerülő új entitást, a Shopline webáruházat....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés