Előfizetői tartalom

Nem fogynak a fagyasztott kaják - A Nestlé mégis bizakodik

Portfolio
A svájci élelmiszeripari óriás, a Nestlé úgy gondolja, rendbe tudja tenni az amerikai gyorsfagyasztott termékeket árusító részlegét, annak ellenére, hogy az eladások legutóbb is csökkenést mutattak - írja a Reuters. Ez utóbbi leginkább annak tudható be, hogy az amerikai emberek ezeket a készítményeket nem tartják egészségesnek.

Amerikában szenved a NestléA cég amerikai részlegének vezetője egy interjúban jelezte, továbbra is elkötelezett a vállalat a fagyasztott élelmiszer márkái iránt és a jövőben is szeretnének további befektetéseket végrehajtani ebben a szegmensben. A Nestlé ebben a piaci szegmensben a Stouffer's és a Lean Cuisine márkákkal képviselteti magát. Az élelmiszeriparban sokan nem...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés