Előfizetői tartalom

Nőttön nő az online kommunikáció szerepe a pénzügyi szektorban

Portfolio
Habár a pénzügyi szolgáltatók többsége az alacsony értékesítési volumen és a bankadó miatt idén is nehéz gazdálkodási környezettel szembesül, mégis fontosnak tartják az ügyféleléréshez nélkülözhetetlen kommunikációt. A 2009-es csökkenés, majd 2010-es stagnálás után a szektor szereplői - a Goodwill Communications által elvégzett felmérés szerint - 2011-ben mintegy 5%-kal tervezik növelni kommunikációs büdzséjüket. A növekedéssel együtt a kiadások megoszlásának átrendeződése és az online csatornák szerepének folytatódó felértékelődése várható.

A Goodwill Communications 2008 végén készítette el először a pénzügyi szolgáltatók körében a szereplők kommunikációs aktivitásának felmérését. 2010 novemberében és decemberében 22 szervezet vett részt a kutatásban. A felmérés módszertanáról részletesebb információk a közlemény végén olvashatók. Fokozatosan beinduló növekedés A pénzügyi szolgáltatói...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés