Előfizetői tartalom

Így tudta leigázni a Samsung az okostelefonok piacát

Portfolio
Hihetetlen sikersztorit futott be a Samsung az elmúlt években az okostelefonok piacán, amiben nagy szerepe lehetett az agresszív marketingtevékenységnek. A dél-koreai óriás többet költ hirdetésekre, mint az Apple, vagy a Microsoft, de nem sok kell ahhoz, hogy a másik nagy hirdetőt, a Coca-Colát is lekörözze - írja az Asymco.com technológiai blog. Ez a Samsung profitabilitásán is nyomot hagy, bár még így is robbanásszerű növekedésről és rekordnyereségről számolhatott be a társaság a legutóbbi negyedévben.

Mára nemcsak a világ legnagyobb okostelefon-gyártójává, de a Nokia lekörözésével a legnagyobb mobilgyártójává is nőtte ki magát a Samsung. A dél-koreai technológiai óriás az okostelefonok piacán széles körű termékkínálattal jelent meg, az olcsóbb Androidos készülékektől a felső kategóriás Galaxy-sorozatig, amely talán az iPhone legnagyobb versenytársa.Kapcsolódó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés