Előfizetői tartalom

Mobil hirdetésekben is lenyomta a Google az Apple-t

Portfolio
Részesedést veszíthet idén az Apple a mobil hirdetések piacán az IDC adatai szerint, a Google viszont 24%-os részesedéssel mindenkit maga mögé utasíthat. A mobil hirdetések piaca egyelőre még kicsi az Egyesült Államokban, de hatalmas növekedést mutat: több mint a kétszeresére bővülhet 2011-ben a várakozások szerint.

Hatalmas növekedést mutat a mobil hirdetések piaca az Egyesült Államokban, idén a tavalyi 877 millió dollárról 2,1 milliárd dollárra bővülhet az IDC adatai szerint. A piacot három cég dominálja: a Google, a Millenial Media és az Apple. A kutatócég adatai szerint a Google idén jelentősen növelte piaci részesedését, a tavalyi 19% után idén 24%-os részesedésre tehet szert....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés