Előfizetői tartalom

Tovább javul a Vodafone- középpontban az ügyfélminőség

Portfolio
Az elmúlt hónapok csaknem mindegyike a Vodafone sikereiről szólt a magyar mobilpiacon. A társaság dinamikusan növelte ügyfélszámát, piaci részesedése szeptember végére 15.96%-ra nőtt. Az ügyfél-akvizíciók azonban még nem egyértelműsítik a sikert, hiszen egy mobilcég esetében nagyon fontos az ügyfélbázis minősége. Erről a Vodafone Plc mai gyorsjelentéséből kaphatunk információkat.

Egy mobilcég sikerességét elsősorban 3 statisztikai csoport alapján lehet megítélni 1. ügyfélakvizíciók, piaci részesedés és annak a változása 2. ügyfélminőség mutatószámok (ARPU, perchasználat, pre-paid arány) 3. üzleti beszámoló, eredményesség3 csoport közül nyilvánvalóan a 3. méri a sikert, azonban erre különösen a Vodafone esetében nehéz adatot szerezni...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés