Előfizetői tartalom

Vivendi: minden idők legnagyobb vesztesége

Portfolio
A mai piacnyitás előtt tette közzé első negyedéves eredményét a világ második legnagyobb média vállalata, a francia Vivendi, mely rekord nagyságú veszteséget jelentett be, amit azonban a számviteli változások miatti egyszeri költségek okoztak. A hatalmas veszteség azonban nem lepte meg a piacot, hiszen a társaság már korábban bejelentette, egyszeri leírásának mértékét, ami természetesen nem egyedülálló, hiszen az AOL is hatalmas veszteséget tett közzé az első negyedév vonatkozásában.

A Vivendi árbevétele csaknem 17%-kal 13.2 mrd euróra növekedett, minek csaknem felét azonban a közszolgáltatás bevételei adtak. Ha kizárólag a média tevékenységet tekintjük, akkor a bevétel növekedése 21%-os volt, az értékesítések 5.9 mrd euróról 7.1 mrd-ra emelkedtek. Amint az az alábbi táblázatban is látható, a legnagyobb növekedés az Internet üzletágban volt tapasztalható...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés