Előfizetői tartalom

Informatikai fejlesztések, külföldi kampányok előtt a Malév

Portfolio
Még csak az út elején jár a Malév, amely akkor lehet igazán sikeres vállalat, ha teljes mértékben kereskedelmi szemléletűvé alakul át

- nyilatkozta Sándor László, a nemzeti légitársaság vezérigazgatója a Napi Gazdaságnak. A közeljövő legfontosabb feladatait a külföldi marketingkommunikáció erősítése - amely révén elsődlegesen az észak-amerikai és az ázsiai járatok eredménytermelő képessége javulhat - és az on-line értékesítési rendszer fejlesztése - speciális internetes árak, e-Check-in...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés