Nagy lehetőség volt a világjárvány
A koronavírus időszakának és kifejezetten a 2020-as és 2021-es évnek az egyik legnagyobb megatrendje a körülményváltozások által kikényszerített digitális ugrás volt. Legyen szó akár a tanulásról, munkavégzésről vagy pusztán a családi és baráti kapcsolattartásról, a világ nagy részén több hullámban és hosszú hónapokra vált lehetetlenné a korábban megszokott intenzitású fizikai lét, amit több milliárd ember egyszerre próbált meg valamilyen online helyettesítővel pótolni. Egyszerre igyekeztek a vállalatok és a magánszemélyek is felnőni ehhez a feladathoz, a digitális költségvetések megugrottak,
a folyamat nyertesei a technológiai vállalatok és kifejezetten a behemót techcégek voltak.
Két ábra álljon itt arról, hogy a technológiai behemótok számára mekkora lehetőséget hozott a világjárvány. Az első grafikonon a 2010-es évek öt kiemelkedő amerikai technológiai vállalatának (Apple, Microsoft, Alphabet-Google, Amazon, Meta Platforms-Facebook) az összesített éves árbevétele látható 2009 és 2022 között (az adatok milliárd dollárban vannak, a 2022-es adat a legutolsó gyorsjelentések kapcsán rendelkezésre álló gördülő 12 hónap, forrás: macrotrends.net):
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja jelenleg 2490 forint, ami augusztus 13-tól 2990 forintra emelkedik. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29845 forint, így tehát még jobban megéri éves előfizetésre váltani. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!