Előfizetői tartalom

Eltűnt egy csomó mobilos - Mit művelt a Vodafone?

Portfolio
Hiába áll 109.1%-on a magyar mobilpiac penetrációja, a magyarországi háztartások 13%-a még mindig nem rendelkezik mobiltelefonnal - derül ki a GfK Hungária 2009 decemberében végzett, a magyar háztartások távközlési eszközhasználatát vizsgáló felméréséből. Az időközben ugyancsak napvilágot látott NHH statisztikák mindeközben azt mutatják, hogy a mobilpiac 2009 második felében ugyan magához tért, de a teljes évben így is zsugorodott 66 ezer fővel az ügyfélszám. A Vodafone megtáltosodott, a Pannon piaci részesedése viszont csaknem egy százalékpontot esett tavaly.

Bőven van még, akinek nincs mobilja. 2009 végén a magyar háztartások több mint egynegyede, azaz körülbelül 1 millió 20 ezer háztartás rendelkezett valamennyi távközlési szolgáltatásra (televízió, internet, vezetékes telefon és legalább 1 db saját finanszírozású mobiltelefon) szóló előfizetéssel. Emellett a háztartások mindössze 2 százaléka, körülbelül 90 ezer...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés