Az Eurosleasing tájékoztatása szerint bankszünnapra kell számítani a cégnél a szeptember végi, október eleji időszakban.
Az új autók árának drasztikus növekedése, az ellátási nehézségek és a kamatkörnyezet emelkedése súlyos hatással van a flottapiacra, az olcsó cégautók korának minden bizonnyal vége. A használtautópiac is követi a trendet, másfél év alatt 70%-kal lettek drágábbak a sokéves autók, ezek céges üzemeltetése ráadásul számos kockázatot is rejt. Az a vállalat, amelyik mégis az újautó-flottára szavaz, és van euróbevétele, annak euró alapon érdemes lízingelnie, mert sokkal kedvezőbb kamatokkal számolhat. Bár a car-sharing szolgáltatók is igyekeznek pozíciókat szerezni a cégautópiacon, nem nyújtanak valós alternatívát a céges autókra, nem jelentenek konkurenciát a flottapiacnak. A Portfolio Hanczár Zsoltot, az Euroleasing értékesítési igazgatóját kérdezte a cégautópiac változásairól, finanszírozásról és a cég üzleti stratégiájáról.
A Magyar Bankholdinghoz tartozó Euroleasing Zrt. a jövőben is tovább folytatja a Fiat, Fiat Professional, Alfa Romeo, Jeep és Abarth gépjárművek vásárlói finanszírozását.
Megújította együttműködését az Euroleasing és a Toyota hazai lízingvállalata - derül ki a társaság közleményéből.
20 évre szóló stratégiai együttműködést kötött a CIG az Euroleasinggel.
A Magyar Bankholding fúziós folyamatainak újabb jelentős lépéseként 2022 első napjával az MKB-Euroleasing, a Budapest Lízing, a Takarék Lízing, valamint a Budapest Bank Autófinanszírozási üzletága integráltan, Euroleasing név alatt folytatják működésüket, amelyet vezérigazgatóként Vály Judit irányít.
Fontos találkozón van túl az egyházfő.
Korábban nagynak tűnt az összhang.
Két friss rendelettervezet rendelkezne az EU-s források felhasználhatóságáról.
A működés nemcsak költséghatékony, de ellenállóbbá tesz a jelentős áringadozásokkal szemben is.