Előfizetői tartalom

Amikor sikeres az agresszív árpolitika

Portfolio
Továbbra is gyümölcsözőnek tűnik az agresszív árpolitika, a jelentős diszkontok alkalmazása az amerikai autó piacon. A vezető három (big 3) gyártó közül egyedül a jelentős kedvezményeket kínáló GM tudta növelni piaci részesedését a tavalyi szinthez képest. A teljes járműértékesítésen belül érdekes szerkezeti elmozdulás figyelhető meg, míg a személyautók értékesítése 10.9%-kal csökkent, addig a közel két éve hanyatló ágban lévő tehergépjármű értékesítés 4.4%-kal emelkedett. A teljes gépjármű értékesítés a várakozások felső határát érte el, a szezonálisan megtisztított, annualizált darabszáma 16.7 m volt februárban az előzetes számítások szerint. Az autóipar jelentős emelkedést könyvelhetett el pénteki kereskedés során.

Változatlanul aGeneral Motors agresszív értékesítési kedvezményei jellemzik az amerikai autópiacot. A másik két meghatározó szereplő, a Ford és a Chrysler saját profitjának védelme miatt csak lényegesen mérsékeltebb kedvezményeket hajlandó tenni a fogyasztók felé. Mindez természetesen a piaci részesedések alakulásában is meghozta eredményét, míg a GM 1.3%ponttal 31.2%-ra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés