Előfizetői tartalom

Feltámadás csak 2004-ben?

Portfolio
Ma tette közzé 3. negyedéves árbevételi számait a világ 3. számú reklámcége, a WPP Group. A társaság árbevétele (928.5 mGBP) 2.9%-os csökkenést mutatott köszönhetően a gyenge gazdálkodási környezet következtében fellépő mérsékelt hirdetői aktivitásnak.

A WPP első számú vezetője, Martin Sorrell szerint a hirdetési piacot sújtó válságból való feltámadás nem valószínű, hogy 2004-ig megtörténik. A cég szerint az év második felét jellemző üzemi fedezet szint (üzemi eredmény/árbevétel) el fog maradni az első félévben tapasztalttól. A többek között a Young & Rubicamot is tulajdonló WPP a gondjaival nem áll egyedül...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés