Előfizetői tartalom

Növekvő reklámpiac, csökkenő internetes részarány

Portfolio
Több piackutatói jelentés is napvilágot látott az elmúlt napokban az amerikai reklám kiadásokról, illetve az online költések alakulásáról és szektoronkénti megoszlásáról.

A CMR piackutató cég legfrissebb jelentése szerint az Egyesült Államokban az össz reklám kiadások 2.2%-kal növekedtek az idei esztendő első kilenc hónapjában az egy évvel korábbihoz képest, így a kiadások elérték a 84.4 mrd dollárt.A legnagyobb növekedést a spanyol nyelvű TV hálózatok érték el, de jelentős növekedést produkáltak a sport TV-k és a rádió hálózatok...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés