Előfizetői tartalom

Dinamikus növekedés az internetes hirdetési piacon

Portfolio
A hazai hirdetők 1.6 milliárd forintot költöttek internetes hirdetésekre a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) becsült adatai szerint 2002-ben, ami az egy évvel korábbi szinthez képest 33%-os növekedés - írja a Kreatív Online. Az adatokat az MRSZ Internettagozatának segítségével állapítottak meg.

Novák Péter, az MRSZ Internettagozatának elnöke azt állítja, a teljes internetre fordított marketingkeret 2002-ben ennek a duplája volt, hiszen az 1.6 milliárdos adat csupán a media költést tartalmazza, a hirdetők azonban a promóciós site-ok, kreatívok költségeit is a marketingkommunikációs keretükből fedezik. Novák Péter elmondta: a netes megoldások között egyre nagyobb...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés