Előfizetői tartalom

Távközlési piac: a tévében nem látszik a verseny

Portfolio
A Matáv-csoport dominanciája jellemezte augusztusban a hirdetéseket a tévékben, legalábbis, ami a távközlési piacot érinti.

A leghirdetettebb márka a Matáv volt, listaáron 525 millió forintot költött a távközlési szolgáltató. A 2. legjobban hirdetett márka a T-Mobile volt 430 millió forintos elméleti kiadással. A Pannon GSM kicsit aktivizálta magát a nyár végére, a 2. számú magyar mobilszolgáltató 263 millió forintot költött listaáron, miközben a Vodafone 156 millió forintos költésével...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés