Előfizetői tartalom

Mérlegen a valóság - "Kigyúrtak vs entellektüelek"

Portfolio
Ismét a TV2 Naplója nyerte az elmúlt hét legnézettebb műsora címet a teljes lakosság körében, a marketing szempontból kiemelt fontosságnak örvendő, 18-49-es korosztály viszont ezúttal is az RTL vasárnapi filmjére, a Charlie angyalaira szavazott.

Amint az az alábbi grafikonon is látható, az RTL Klub őrzi vezető helyét a heti átlagos tévénézők arányát tekintve, sőt a különbség valamelyest nőtt is.SHRShare, magyarul közönségarány vagy részesedés; ez a százalékszám azt mutatja, hogy az éppen tévénézők hány százaléka nézte az adott műsort.SZÓTÁR >>A TV2 Csaó Darwinja a statisztikák szerint most is beváltotta...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés