Előfizetői tartalom

Robog a Food Express

Portfolio
Teljesítette 2004-re vonatkozó célkitűzését a 100%-ban magyar tulajdonban lévő, 2004-től vállalatcsoportként működő Food Express: megszilárdította vezető pozícióját az ebéd házhoz szállítási piacon. A vállalat nettó árbevétele 2002 és 2004 között évente átlagosan 30%-kal nőtt.

A 10 évvel ezelőtt - 1995-ben - családi vállalkozásként elindított, akkor még úttörőnek számító Food Express, 2001-re vált piacvezetővé, s azóta is töretlenül tartja ezt a pozíciót. (Saját felmérései alapján piaci részesedése eléri az 50%-ot.) A vállalat nettó árbevétele 2002 és 2004 között évente átlagosan 30%-kal nőtt, s 2004-ben meghaladta a 3 milliárd forintot....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!