Előfizetői tartalom

Mi kell a külföldi terjeszkedéshez és mit bántak meg a magyar cégvezérek?

Portfolio
A külföldre lépés szerteágazó tapasztalatairól, a sikerekről és a buktatókról is vallottak a magyar cégvezetők a Hiventures-Portfolio mai közös konferenciájának a harmadik panelbeszélgetése keretében. Abban mindenképpen egyetértés mutatkozott, hogy stabil hazai működési háttér és mélyreható külföldi piacismeret, illetve jogi feltérképezés nélkül vigyázni kell, mert nagy bukás is lehet a próbálkozásból.

Mi kell a külföldi terjeszkedéshez? Piacismeret, brand? Ezt a kérdést tette fel a panelbeszélgetés első kérdéseként Csiki Gergely, a Portfolio lapigazgatója, aki moderátorként vezette a beszélgetést. Guy Dymschiz, a Duna House társ-vezérigazgatójaként a know-how-t és a helyi menedzsment megfelelő képességeit emelte ki, mint ami elengedhetetlen a sikeres külföldi terjeszkedéshez....

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái