Előfizetői tartalom

Lóerők? Gyorsulás? Dizájn? Ugyan már! - A digitális élménytől függhet az autómárkák státusza

Elképesztő ütemben zajlik a digitális transzformáció az autóiparban, a teljesen önvezető autókra ugyan még várnunk kell, de járműveink viharos gyorsasággal és egyre szélesebb körben válnak egymással kommunikáló, négy keréken guruló számítógépekké. Ez a dinamikusan fejlődő terület egyben hatalmas piacot is jelent, amelyből a hagyományos autóipari vállalatok mellett a technológiai cégek is minél nagyobb szeletet akarnak maguknak kihasítani. Az autógyártók igyekezetét a vásárlói igények gyors változása is indokolja, azok a szereplők ugyanis, amelyek nem lesznek képesek magas minőségű digitális élményeket nyújtani, gyorsan elveszíthetik státuszukat. Akik meg akarják őrizni, tovább akarják erősíteni piaci pozíciójukat, az új digitális technológiákra kell, hogy alapozzák üzleti modelljüket. Többek között ezekről a témákról is beszélgettünk Kubicsek Tamással, az IBM Ipar 4.0 vezetőjével és Szabó Sándorral, az IBM IoT Connected Vehicle Insights vezetőjével.

Hogyan állhatnak talpra a magyar autóipari beszállítók a járvány okozta sokk után? Az iparág meghatározó vezérei válaszolnak most csütörtökön a Járműipar 2020 online konferencián. Ne maradjon le, már csak ma jelentkezhet itt: Járműipar: Korszakváltás a beszállítóknál koronavírus idején INFÓJELENTKEZÉS ...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái