Jelentősen megugrott az elmúlt időszakban a műanyagok ára, így nem okozhat meglepetést, ha a magyar higiéniai termékek piacára is begyűrűzik majd annak hatása. Ennek kapcsán Dancsó András, a világ legnagyobb női intimhigiéniai termékeket gyártó üzemének, a P&G csömöri gyárának igazgatója a Portfolio-nak elmondta, hogy a Procter & Gamble az alapanyagköltségek aránytalan drágulása miatt az Egyesült Államokban tavaly konkrét árképzési beavatkozásokat hajtott végre, amely a babaápolási, a női intimhigiéniai és a felnőtt inkontinencia termékkategóriákat érintette. A Rossmann Magyarország Kft. megerősítette az áremelkedést, ugyanakkor kiemelték, hogy a növekedés mértéke nem olyan jelentős, azonban azt számos tényező befolyásolja.
                        
					
					
						
							A gyárigazgató más piacok változásairól és a jövőbeli árképzési lépésekről nem tudott nyilatkozni, azt azonban megjegyezte, ahogy a lehetőségek engedik, az áremeléseket új termékinnovációkkal párosítják majd. Ugyanakkor a boltok polcain minden árképzés a kiskereskedő kizárólagos belátására van bízva.   A Portfolio megkeresésére a Rossmann Magyarország Kft. megerősítette... 
						
					
					
						
						
						
                
                
        
    							
                                A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. 
                            
								
								Az előfizetés a következőket tartalmazza:
								
									- Portfolio.hu teljes cikkarchívum
- Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái
								Előfizetés