Előfizetői tartalom

Nem viccel a GVH: komoly büntetésre számíthatnak a magukat zöldnek álcázó cégek

Portfolio
Az elmúlt években egyre fontosabb a fogyasztói társadalom számára a gyártók környezetbarát működése, és a termékek környezetre gyakorolt hatása, így a vállalatoknak tudniuk kell, hogy milyen módon reklámozható egy termék vagy szolgáltatás – mit tehetnek, hogy ne tévesszék meg a környezettudatos vásárlókat. A greenwashing, azaz zöldremosás jelenségével foglalkoztak a szakértők a Deloitte Meeting Request podcast új adásában.

Az Európai Bizottság által végzett online felmérés 23 gazdasági ágazatban vizsgálta a COVID-19 járvány alatti fogyasztói szokásokat. A felmérés eredménye szerint 2020-ban a vásárlók több környezettudatos döntést hoztak, vagyis hajlandóak voltak többet fizetni a zöld jelzésekkel vagy üzenetekkel ellátott szolgáltatásokért, termékekért. A magyar háztartások 22,6%-ában...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái