Előfizetői tartalom

Új módszerrel söpörnék le Európa autómárkáit a kínai gyártók

Portfolio
A kínai autógyártóknak még nem sikerült áttörniük Európában, ráadásul most még azzal is szembe kell nézniük, Európai Unió célkeresztjébe került az olcsó kínai elektromos járművek behozatala. A legnagyobb kihívást mégis a fogyasztók bizalmának elnyerése jelenti, amelyhez egy új módszerhez folyamodnak – írja a Bloomberg.

Stratégiájuk középpontjában a hagyományos márkakereskedői modell áll, amelyből az európai autógyártók szinte teljesen kivonultak, a közvetlen értékesítést részesítve előnyben. A BYD, a Xpeng, a Great Wall Motor és mások abban reménykednek, hogy a márkakereskedések feltöltése segít majd abban, hogy erős értékesítési- és szervízhálózatot építsenek ki. Az európai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés