A Tchibo Family évek óta az egyik legkeresettebb kávémárka Magyarországon. Jellegzetes, élénksárga csomagolása azonnal felismerhető volt az üzletek polcain. Ez a népszerű őrölt kávé számos háztartás és munkahely elengedhetetlen kellékévé vált, legyen szó kotyogós kávéfőzőről vagy filteres készülékről.
Azonban a márka, ahogy eddig ismertük, hamarosan a múlté lesz.
Az éles szemű vásárlók már észlelhették, hogy a megszokott Tchibo logó eltűnt a sárga csomagolásról. E változás hátterében a Tchibo vállalat márkamegújítási stratégiája áll. A cég úgy döntött, hogy a centenáriumát ünneplő Eduscho brand égisze alá helyezi a Tchibo Family terméket. Az új elnevezés Eduscho Family lesz, frissített dizájnnal, de a rajongók megnyugodhatnak: a kávé receptúrája változatlan marad, így az íz továbbra is a megszokott élményt nyújtja majd.
Az Eduscho nem ismeretlen a kávékedvelők körében. A márka története egészen 1924-ig nyúlik vissza, amikor Eduard Schopf megalapította a vállalatot. Az EduScho név az alapító nevének kezdőbetűiből született. Az 1990-es évek végén a Tchibo felvásárolta a márkát, és azóta is sikeresen működteti több országban, köztük Ausztriában, Csehországban és Szlovéniában. Magyarországon az Eduscho név főként a Wiener Extra kávéval kapcsolódott össze, amely párhuzamosan fut a Gala márkával, mindkettőt a Tchibo forgalmazza.
Ez a márkaátalakulás tehát nem jelenti a kedvelt kávé eltűnését, csupán egy új fejezetet nyit a termék történetében. A fogyasztók továbbra is élvezhetik a megszokott minőséget, csak most már az Eduscho név alatt.
Címlapkép forrása: Shutterstock