Előfizetői tartalom

Bejött a Nutella fagylalt, jól ment a Ferrerónak

Portfolio
A Ferrero csoport jelentős, 8,9%-os forgalomnövekedést ért el a 2023/2024-es pénzügyi évben, elsősorban termékfejlesztéseknek és a bővülő termékkínálatnak köszönhetően. A vállalat 18,4 milliárd eurós bevételt realizált, miközben fokozta beruházásait és új piacokra lépett be - számolt be a Retail Detail.

A többek között a Nutella, Kinder és Tic Tac márkákat is gyártó vállalat 958 millió eurót fordított beruházásokra a 2023/24-es pénzügyi évben. Ez az összeg 18%-kal haladja meg az előző évi ráfordítást. A növekedéshez jelentősen hozzájárult a Nutella fagylalt bevezetése, valamint a Kinderini kekszek megjelenése a kulcsfontosságú piacokon. Az egészségtudatos fogyasztói...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés