Orbók Ilona luxusipari szakértő, a BDO Magyarország ügyvezetője beszélt a Portfolio Checklist keddi adásában a Versace körüli legújabb fejleményekről, Donatella Versace távozásáról a kreatív igazgatói pozícióból.
A Versace márkát 1978-ban alapította Gianni Versace, aki 1997-es tragikus haláláig vezette a céget. Ezt követően testvére, Donatella Versace vette át a kreatív igazgatói pozíciót, amit egészen a múlt hétig töltött be – mondta el Orbók Ilona.
"Egy divatmárka életében kettő fontos pozíció van, a CEO meg a kreatív igazgató. Ők nagyon szorosan kell együttműködjenek" – közölte a szakértő. Hozzátette: a kreatív igazgató határozza meg a tervezési irányokat, és tőle függ, hogy milyen kollekciók kerülnek piacra.
Signature Pro-val ezt a cikket is el tudnád olvasni!
Ez a cikk folytatódik, de csak Portfolio Signature előfizetéssel olvasható tovább. A Signature PRO szolgáltatás havi díja 2 990 forint. A hozzáférés egy évre is megvásárolható, amelynek díja 29 845 forint, az éves előfizetés keretében tehát 10 havi díjért cserébe 12 havi szolgáltatást kapnak olvasóink. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva! További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!